nuffnang

Wednesday, October 23

Warong Batu

Well hello n assalamualikum uols..
nk update blog entry pnjng berjela xsmpat2..so just short update jelah yeh..tadi tengahari me, izzati, ema n intan pegilah mkn abc dekat warong batu..warong batu ni dekat wisma persekutuan JB..orang2 JB tau lah kotkat mane warong batu ni sbb rsnye glamour gak tmpt ni..abc dia super sedap lah..sbb coklat dia superduper melting..hahaha..pastu kacang n jagong dia pn dapdap je rase..so tanpa membuang masa meh tengok abc dia cane eh..owh ye..ekceli ni bagi aku la abc ni sedap..ade gak yg sedap kat tmpt lain area JB ni mcm dekat Kampung Melayu n Plaza Larkin..ok tu jek nk cite..

XOXO =)