nuffnang

Monday, January 21

Isnin je moody

morning n salam peps..huhuhu..apekes asal hari Isnin je nak moody??korang rasa mcm aku rasa x??hihihi..aku pn xtau apa masalah aku ni sbnrnye..tp siyes moody gile..dari malam tadi sbnrnye dh moody2 ni..tapi tahan jek lg..jap lg pagi ni mmg btol2 moody kot..sabar bebanyak wahai shahizatul..sabar itu indah..banyak2kan istigfar la ye..smoga moody kamu tu hilang dengan cepat..hihihi..ni ada pic comel jek..amek dari fb mmbr 1 skolah dlu..sebijik mcm mood aku skrg ni..kikiki :)

seee...sama kn..hahahaha..tp comel gile kot..

xsabar nk tunggu mood thursday tu..sbb time tu aku dh otw nak pegi langkawi..kursus!!!yeay!!!

xoxo ^___^

2 comments:

  1. heehhe..comel je katun ni.memang tepat la apa yang erna pun rasa macam tu :)

    ReplyDelete
  2. hihihi..kan erna..tulah tengah cuba mengubah mood utk pegi keje every week..hikhik :)

    ReplyDelete