nuffnang

Monday, September 24

Cemburu Itu Perlu ^_^

Salam n morning...

hehehe..pg2 Isnin ni kite cite pasal C.E.M.B.U.R.U. yeeee...ape pandangan korang pasal cemburu ni ekh???
Cemburu ni ada mcm2 kategori kn..cemburu secara sihat dan jugak x sihat..yg sihat tu mcm kite rase kagum melihat kejayaan org..so kite ade perasaan cemburu..tp bukanla cemburu yg iri hati cam *nanti la ko..kalau aku dpt keje bgs2 aku eksyen2 dpn ko* haaa..camtuu not gud la kn..tp kalau rs cemburu n nk berusaha berjaya mcm org yg berjaya tu xpe...sgt2la bgs..persaingan sihat tu namanye..  Tapi skrg ni nk cite pasasl cemburu pada pasangan...

hihihi..ni cemburu buta sgt2 nih...

cemburu tu perlu ye kawan2...kadang2 bila kite terlalu percaya akan disalah gunakan oleh pasangan kite tu..mula la kn nk menipu sana sini..haish geram lak aku ni bila ckp bab2 cenggini..hahaha..al maklumlah dlu aku ni sgt2la tidak cemburu n terlalu percaya 100%..so last2 kene tinggal..cam mintak kene pijak je kn*ceh padahal melalak x abes2* kikikiki..Tapi tulah kn ape pendapat korang pasal cemburu pada pasangan ni??perlu ke x???pada aku la perlu sbnrnye...kdng2 bila kite terlalu percaya kite yg akan rasa sakitnya..jd kalau nk sayang pasangan pn jgnla syg 100% yee!!!! Bukan ape kite x tau ape yg akan mendatang dlm hidup kite..kalau kite xnk sakit dikemudian hari lbh baiklah kite berjaga2 dari awal yeh..huhuhu...So kesimpulannye pada aku skrg ni...CEMBURU ITU PERLU!!!!.hehehe terpulangla pd korangkn nk rasa perlu ke x cemburu ni..fikir-fikirkan dan selamat beramal...daaaaaa =P

comel gila sbb dia buat muka ganas cemtu kn..hikhik

skrg try utk pandai cemburu pd pasangan..tp mslhnye aku xde pasangan pn..hahahahaha


No comments:

Post a Comment