nuffnang

Monday, September 24

Cemburu Itu Perlu ^_^

Salam n morning...

hehehe..pg2 Isnin ni kite cite pasal C.E.M.B.U.R.U. yeeee...ape pandangan korang pasal cemburu ni ekh???
Cemburu ni ada mcm2 kategori kn..cemburu secara sihat dan jugak x sihat..yg sihat tu mcm kite rase kagum melihat kejayaan org..so kite ade perasaan cemburu..tp bukanla cemburu yg iri hati cam *nanti la ko..kalau aku dpt keje bgs2 aku eksyen2 dpn ko* haaa..camtuu not gud la kn..tp kalau rs cemburu n nk berusaha berjaya mcm org yg berjaya tu xpe...sgt2la bgs..persaingan sihat tu namanye..  Tapi skrg ni nk cite pasasl cemburu pada pasangan...

hihihi..ni cemburu buta sgt2 nih...

cemburu tu perlu ye kawan2...kadang2 bila kite terlalu percaya akan disalah gunakan oleh pasangan kite tu..mula la kn nk menipu sana sini..haish geram lak aku ni bila ckp bab2 cenggini..hahaha..al maklumlah dlu aku ni sgt2la tidak cemburu n terlalu percaya 100%..so last2 kene tinggal..cam mintak kene pijak je kn*ceh padahal melalak x abes2* kikikiki..Tapi tulah kn ape pendapat korang pasal cemburu pada pasangan ni??perlu ke x???pada aku la perlu sbnrnye...kdng2 bila kite terlalu percaya kite yg akan rasa sakitnya..jd kalau nk sayang pasangan pn jgnla syg 100% yee!!!! Bukan ape kite x tau ape yg akan mendatang dlm hidup kite..kalau kite xnk sakit dikemudian hari lbh baiklah kite berjaga2 dari awal yeh..huhuhu...So kesimpulannye pada aku skrg ni...CEMBURU ITU PERLU!!!!.hehehe terpulangla pd korangkn nk rasa perlu ke x cemburu ni..fikir-fikirkan dan selamat beramal...daaaaaa =P

comel gila sbb dia buat muka ganas cemtu kn..hikhik

skrg try utk pandai cemburu pd pasangan..tp mslhnye aku xde pasangan pn..hahahahaha


Saturday, September 22

RAYA 2012 ^_^

Salam...hihi xtau nk mula dari mana..tp bila tgk last update psl mody baju tailor jahit x elok so kite smbng dgn entry raya ekh..yeyeye..sy tau raya dh abes pn..xkshla kn..nk gak cite psl raya haritu..
ok masa raya haritu xde ape yg menarik sgtpn..rutin mcm biasa setiap kali raya tiap2 taon cuma thn ni berubah sikitla..xbnyk pn..thn lepas2 mula pegi beraya rumah sedara mara hari raya pertama..tu pn dh malam..tp thn ni jd hari raya kedua jek sbbny raya pertama tu dh buat marhaban dari rumah ke rumah 1 blok..hehe..ok biar gmbr ceritkn camne raya thn ni k.. *xde idea nk taip pe sbnrnye* kikiki :)

okeh ni famly yg tiap2 thn mmg famly first smpai rumah..
 
 see...aku menyibok kat situ..kikiki..



yg ni famly kedua smpai rumah haritu..diorg mmg tiap2 thn lepak dkt hall dlm ni..
sume sampai trs makan..lapar sumenye..



 time ni dh sibok2 nk gi marhaban..so famly Mak Ram dari Kulai pn nk balik dh..
tengok muka kepoh aku msti ade..hahahah


yg ni lak group marhaban dh smpai dkt rumah..ni group perempuan..
penoh rumah koooo...mane x penoh anak cucu sume ikot gi marhaban kn..
 

yg ni group marhaban lelaki..ni thn first la buat marhaban cenggini..
campo skali lelaki n perempuan..skali jalan..yela cuba bayangkan kalau kite2 ni dh naik keje...
sape jela yg ade dkt kg kn..pastu sian mak ayah nk kene buat tu buat ni utk sambut org dtg marhaban..huhuhu

haaa..tulah raya pertama aku..nnti smbng raya kedua n seterusnya..ngehngehngeh...banyak lg gambar weh..xkn nak tepek bebanyak kn..boring lak nnti..ehehehe..tunggu next entry raya yg dh basi ni ye..daaaaa ^___^